onsdag 9 september 2009

Bratislava tomorrow!

Åh nu ska jag snart gå och lägga mig. Imorn slyger jag till Slovakien/Bratislava och tävlar i Disco EM :D. Jag kommer att stanna där borta till söndag. Det tar ca 2½ timme att flyga, nästan hela flygplanet kommer vara fyllt med blå/gula sverigeoveraller.

När vi kommit fram tar vi oss till hotellet och sedan till tävlingshallen där Belinda och James ska tävla par. Vi måste åka till hallen varje dag, även om det inte är vi som tävlar eftersom att vi måste heja på vårat eget land när det är nån svensk som tävlar. Så det enda jag kommer se av Slovakien är en tennishall ;).
Det ska bli jätte kul men det känns lite nervöst när jag tänker på det, för det kan gå hur som helst. Det är ju sån jäkla hårt konkurrans. Vi får väl se hur det går :).
Nu ska jag gå och lägga mig. Håll tummarna för mig och W.E kl.17,00 på Lördag!
Puss o kram Y



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Puss! :*