fredag 18 september 2009

Skäms på mig!

Gud va dålig jag var vart på att blogga den senaste tiden! Men jag har faktiskt en ursäkt.
Efter jag kom hem från Slovakien och EM så har jag inte riktigt kommit ifatt med sömnen så jag har gått och lagt mig några timmar så fort jag kommit hem från skolan. Jag har setat vid datorn men inte orkat blogga.
Vill ni veta hur det gick på EM förrästen?
Det gick jätte bra tycker jag! Jag tycker att det kändes bra och sånt när vi dansade, trots lite missar här och där men vi kom iallafall på 23 plats. Och det var ju vårat första EM så ja, det var as hård konkurrans. Men jag hade jätte kul! Alla i gruppen bodde på samma hotell så vi typ va hos varandra på kvällarna och smörjde in oss med brun utan sol, målade naglarna och krusade varandras hår haha :P
Med det är något jag aldrig kommer glömma!
Lite bilder kommer senare.


Puss o KramY

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Puss! :*