fredag 25 september 2009

Förort

Hejsan kära bloggläsare. Allt bra med er?
Förlåt ännu en gång (det börjar bli lite tjatigt nu) för att jg inte bloggat på hela veckan.
Jag har bloggtorka, vet inte riktigt vad jag ska skriva.

Hade musikalrepetition igår på Culturen. Fy fan va kul det är! Ni som har möjlighet att komma måste göra det. Det kommer bli så grymt bra!

Imorn ska jag följa med Nicolina och Nova på tävling i Baståsen. Hon ska tävla i dressyr.
Ska bli kul, har ju inte träffats på ett tag :). Det ända är bara att jag måste gå upp tidigt, haha det jag hatar mest. Men det är klart jag gör det, det är ju inte så att jag stannar hemma för saker bara för att jag inte orkar gå upp tidigt.
Jag måste gå upp runt 7, åker ca 8 hemmaifrån.

Nicolina och Nova

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Puss! :*