fredag 4 september 2009

Fel på knät :/

Usch va dålig jag har blivit på att blogga. Men jag har helt enklet inte orkat, har gått och lagt mig direkt jag kommit hem från skolan och sovit i ca en timme. Fast det är ju ganska mycket stress nu också, det beror väl på det. Om inte annat så kan jag iaf skylla på det ;).

Var till sjukgymnasten i onsdags med mitt knä. Läkarn sa ju att det var ledbanden som var lite uttöjda, så dom inte höll fast knäskålen och att det är därför det hoppar ur led. Han sa att jag kanske måste opereras.
Sjukgymnasten sa att hon inte alls trodde att det var ledbandet, hon trodde att det var min lårmuskel som blivit svag på något vis. När jag var där fick jag göra lite olika övningar, som att stå på ett ben och böja mig ner samtidigt. Märkte att jag har himla dålig balans på höger benet, samma ben som jag har fel på knät.
Jag fick ett träningsprogram som jag ska träna varje kväll, får se om det blir bättre annars ska jag kanske upp till röntgen.

Slut pratat om det, nu ska jag gå och läsa min FRIDA som nyss damp ner i brevlådan ;).

Puss o Kram Y

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Puss! :*